تهاتر ملک

چرا باید در مورد تهاتر ملک بدانیم؟ چرا تهاتر ملک می تواند موجب خانه‌دار شدن سریع‌تر ما شود؟ چرا برای بساز و ب ها تهاتر ملک جذاب است؟ چرا اران ملک هم  طرفدار تهاتر ملک هستند؟ تهاتر ملک چه اقتضائات حقوقی دارد؟ از نظر شرعی تهاتر ملک چگونه است؟ این ها سؤالاتی است که اگر با ما باشید در ادامه به پاسخ آنها دست خواهیدیافت.

 تهاتر ملک  چیست؟

برای توضیح تهاتر ملک ابتدا باید معنای تهاتر را بدانیم، تهاتر از لحاظ لغوی به یک معنا به مفهوم از بین رفتن ادعاست. از نظر حقوقی هم تقریباً همین معنا را می‌دهد.

به مفهوم اسقاط دین است، یعنی دو یا  چند نفر نسبت به هم دین و بدهی دارند که از نظر تاریخ سررسید و میزان، با هم برابری می‌کند، تهاتر یعنی به تفاهم رسیدن این که طلب و بدهی همه‌ی طرف ها با رضایت خودشان یا به حکم قاضی تسویه شود.

تهاتر ملک

در تهاتر غالباً پای دو طرف در میان است، این که گفته شد « دو یا چند نفر»، گستردگی کارایی مفهوم تهاتر را می‌رساند و گرنه به‌ندرت بین بیش از دو طرف تهاتر اتفاق می‌افتد.

مثالی راجع به تهاتر ملک

زن و شوهری بعد از سال‌ها قصد خانه دارند، مثل بیشتر زوج ها قصد دارند همه‌ی دارائی‌های خود را برای چنین جذّابی وسط بگذارند، طلاهای خانم به همراه خودرویشان و مقداری سهام تقریباً با یک خانه برابری می‌کند.

اول تصمیم می‌گیرند دارائی ها را یکی یکی سر فرصت بند، ناگهان در اینترنت عبارت تهاتر ملک را می‌بینند و بیشتر تحقیق می‌کنند.

تهاتر ملک

 

 

تصمیمی می گیرند که در سریع ترین زمان منجر به خانه‌دار شدن آنها می‌شود.

 ویژگی‌های تهاتر ملک به عنوان انتخاب بهتر، به قرار زیر است:

  1. صرفه جویی در زمان
  2. کم کردن ریسک کاهش ارزش پول
  3. کم کردن خطرات داشتن نقدینگی
  4. کاهش اضطراب

البته واضح است که تهاتر ملک به معنای بی‌گدار به آب زدن نیست. به هیچ وجه! اتفاقاً فرصتی است که بیشتر تحقیق کنیم.

در تهاتر ملک نیز مانند هر و دیگری که انجام می‌دهیم باید احتیاطات لازم را انجام داده و مراقب امضاهایمان باشیم.

مثلاً توصیه می‌شود، زن و مرد داستان ما برای طلاها، خودرو، سهام و. هر کدام در یک بنگاه معتبر یک قولنامه‌ی جدا نوشته و برای خانه نیز یک قولنامه جداگانه تنظیم نمایند.


نمایندگی بیمه ایران تهران تهاتر ,خانه ,مفهوم ,بیشتر تحقیق , خانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیک چت | تی تی چت | تیکا چت | تک چت پایگاه خبری - هواداری یاشیل دانلود کده حرفهای همیشه عرضه و پخش اسپند دود کن برقی ثامن الان بخر تحویل بگیر شرکت فرش نگین سیزان کاشان rap3da-tak