بیمه مسئولیت ایران


 

انواع بیمه مسئولیت ایران

انواع بیمه مسئولیت ایران

انواع بیمه مسئولیت از جمله رشته های بیمه ای است که به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه، شناخت افراد از حقوق و مسئولیت‌های یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیت‌ها تاثیر گذار می‌باشد .بیمه مسئولیت ایران تأمینی برای اشخاص ثالث در قبال مخاطرات ناشی از فعالیت بیمه گزار می باشد و بیمه گزار با توجه به جبران خسارت از سوی شرکت بیمه ایران در زمان فعالیت خود آرامش واطمینان خاطر کسب خواهد نمود.

با توجه به مسئولیت‌های بی‌شماری که هریک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می‌توان تعداد بسیار متنوعی ازانواع بیمه مسئولیت ایران را برشمرد اما با توجه به میزان استقبال مردم از انواع نسبتا محدود این نوع بیمه وعدم آشنایی با گونه های دیگر بیمه مسئولیت ایران، نمایندگان بیمه نیز به‌طور معمول تعداد اندکی از این پوشش‌ها را به مردم می ند.بیمه ایران در راستای دستیابی به اهداف یاد شده انواع بیمه مسئولیت ایران را درمتنوع‌ترین شکل تهیه وعرضه نموده است.

زیر شاخه ها انواع بیمه مسئولیت ایران عبارتند از:

1-بیمه مسئولیت عمومی

2-بیمه عملیات ساختمانی

3-بیمه تمام خطر پیمانکاران

4-بیمه مسئولیت آتش سوزی

5-بیمه مسئولیت جامع شهرداری

6-بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی

7-بیمه مسئولیت مجموعه های ورزشی

8-بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط بانان(زیر رشته مسئولیت عمومی)

9-بیمه مسئولیت رایانه

10-بیمه مسئولیت حیوانات خانگی

11-بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی

12-بیمه مسئولیت مدیران اردوها

13-بیمه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر

14-بیمه مسئولیت حرفه ای

15-بیمه طرح های خاص



انواع بیمه مسئولیت

 

انواع بیمه مسئولیت

با توجه به مسئولیت‌های بیشماری که هریک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می توان تعداد بسیار متنوعی از انواع بیمه مسئولیت ایران را برشمرد. شرکت سهامی بیمه ایران، بیمه مسئولیت ایران را درمتنوع‌ترین شکل تهیه و عرضه نموده است. درحال حاضر بیمه مسئولیت ایران با توسعه فعالیت بخش طرح‌های مخصوص، پیشگام در ارائه انواع طرح‌های نوین بیمه ای است و با پرداخت خسارت‌های مختلف به اشخاص، موجب حل و فصل اختلافات افراد جامعه با یکدیگر نیز گردیده است. حسن و برتری بیمه مسئولیت ایران ارائه شیوه های سهل در نحوه پرداخت خسارت و انجام کارشناسی‌های فنی مربوطه می باشد.

بیمه مسئولیت ایران (عمومی)

در انواع بیمه مسئولیت خسارت جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث که در اثر فعالیت روزمره فرد یا افراد ایجاد می‌گردد و به‌موجب قانون، عامل زیان مسئول شناخته می‌شوند را بیمه مسئولیت عمومی می‌نامند. بیمه مسئولیت ایران(عمومی) به منظور پوشش این قبیل موارد صادر می‌شوند.

انواع بیمه مسئولیت

انواع بیمه مسئولیت در بیمه ایران

انواع بیمه مسئولیت

انواع  بیمه مسئولیت ایران مشتمل بر زیررشته‌های ذیل می‌باشد که عبارتند از:

ادامه مطلب

 



ممکن است به لینک های زیر نیز علاقه مند باشید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران
استعلام آنلاین بیمه بدنه ایران ( استعلام اینترنتی فوری)
تخفیف بیمه بدنه ایران
بیمه ثالث ایران
چگونه تخفیف بیمه ثالث را منتقل کنیم؟

نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,مسئولیت ,انواع ,افراد ,عمومی ,فعالیت ,بیمه مسئولیت ,مسئولیت ایران ,بیمه ایران ,انواع بیمه ,مسئولیت عمومی ,بیمه مسئولیت ایران ,بیمه مسئولی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف دونی نوری از بهشت عباسعلی اقدامی エグダミ先生 نوشته های من همه چی موجوده DIGIKALA